Πρόταση για μια στρατηγική για τη μείωση του αριθμού των ανθρώπων που τραυματίζονται σοβαρά στους δρόμους της ΕΕ από το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών (ETSC) (NL#53)
Πρόταση για μια στρατηγική για τη μείωση του αριθμού των ανθρώπων που τραυματίζονται σοβαρά στους δρόμους της ΕΕ από το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών (ETSC) (NL#53)
Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών (ETSC) δημοσιοποίησε έγγραφο θέσεων με τίτλο: «Πρόταση για μια στρατηγική για τη μείωση του αριθμού των ανθρώπων που τραυματίζονται σοβαρά στους δρόμους της ΕΕ». Το ETSC συνιστά στην ΕΕ να υιοθετήσει έναν στόχο μείωσης κατά 35% μεταξύ 2014 και 2020 στον αριθμό των σοβαρά τραυματισμένων ανθρώπων. Μια μείωση κατά 35% κατά την περίοδο 2014-2020 θα είναι παρόμοια πρόκληση για τα κράτη μέλη με τον στόχο να μειωθεί στο ήμισυ το ποσοστό θανάτων από τροχαία συμβάντα μεταξύ 2010 και 2020. Επιπλέον, η ΕΕ θα πρέπει να υιοθετήσει μια κοινή στρατηγική.
Από το 2010 ο αριθμός των ατόμων που τραυματίστηκαν σοβαρά στην ΕΕ έχει μειωθεί κατά μόλις 1,6%, σε σύγκριση με την μείωση κατά 18% του αριθμού των θανάτων από τροχαία συμβάντα στις ίδιες χώρες. Η πλειοψηφία των χωρών έχει μειώσει τους θανάτους από τροχαία δυστυχήματα με ταχύτερο ρυθμό σε σύγκριση με τους  σοβαρούς τραυματισμούς από το 2001.
Το 2014, περισσότεροι από 203.500 άνθρωποι έχουν καταγραφεί από την αστυνομία ως σοβαρά τραυματίες στους δρόμους της ΕΕ, που αντιπροσωπεύει αύξηση κατά σχεδόν 3% σε σύγκριση με το 2013.
 
Βασικές συστάσεις προς την ΕΕ
  • Δημιουργήστε ένα σύστημα για την οδική ασφάλεια που αναγνωρίζει την ευπάθεια του ανθρώπινου σώματος.
  • Υιοθετήστε τον στόχο μείωσης κατά 35% μεταξύ 2014 και 2020 στον αριθμό των ανθρώπων που τραυματίζονται σοβαρά. Μια μείωση κατά 35% κατά την περίοδο 2014-2020 θα αποτελεί εξίσου μια πρόκληση και αριθμητικά συγκρίσιμη για τα κράτη μέλη με τον στόχο να μειωθούν στο ήμισυ οι θάνατοι από τροχαία συμβάντα μεταξύ 2010 και 2020.
  • Συμπεριλάβετε όλες τις σχετικές γενικές διευθύνσεις, ιδίως η ΓΔ Υγείας και Ασφάλειας των Τροφίμων (SANTE), στον εντοπισμό προληπτικών μέτρων, υιοθετώντας την κοινή στρατηγική για την αντιμετώπιση των σοβαρών τραυματισμών και την εφαρμογή της. Η κοινή στρατηγική θα πρέπει να περιλαμβάνει μέτρα η παράδοση των οποίων να είναι υπόλογη.
  • Συμπεριλάβετε τους αριθμούς των σοβαρά τραυματιών στην αξιολόγηση των επιδράσεων των αντισταθμιστικών μέτρων, όπου αυτό δεν συμβαίνει ήδη.
  • Υποστηρίξτε τις προσπάθειες των κρατών μελών να βελτιώσουν την ποιότητα των στοιχείων σχετικά με τους σοβαρά τραυματίες και να ιεραρχηθούν τα βραχυπρόθεσμα μέτρα που μπορούν να υλοποιηθούν με την υπάρχουσα γνώση, π.χ. μέτρα για τη βελτίωση της συμμόρφωσης στο όριο ταχύτητας θα μειώσει τη σοβαρότητα των τραυματισμών και έχουν άμεση ισχύ.
 
NEWSDESK
Τεχνική Ανασκόπηση F1 2018 Οι λύσεις που ξεχώρισαν
06/Ιαν/2019
Γαλλία: Απαγορεύει τη χρήση των smartphones στο αυτοκίνητο (NL #69)
11/Ιαν/2018
Αυστηρότερο έλεγχο των οχημάτων ζητά η Κομισιόν (NL #69)
06/Ιαν/2018
Στα 13,5 χρόνια ο μέσος όρος ηλικίας του στόλου αυτοκινήτων στην Ελλάδα - Οι χώρες με τον πιο νεανικό και τον πιο γερασμένο στόλο
23/Δεκ/2017
« επιστροφή
ΙΟΑΣ
 
τηλ. επικοινωνίας
+30 210-86.20.150
 
NEWSLETTER
Security Code *:
FOLLOW US
 
Κεντρικά γραφεία
Νεμέσεως 2, 112 53 Αθήνα, Τηλ.: +30.210-86.20.150, FAX: +30.210-86.20.007, e-mail:info@ioas.gr

Κέντρο Πληροφόρησης για την οδική Ασφάλεια
Πεσμαζόγλου 5 & Σταδίου, Στοά του Βιβλίου, 105 64 Αθήνα, Τηλ.: +30.210-32.11.051

Παράρτημα Δυτικής Ελλάδος
Κτίριο Διοίκησης και Λειτουργίας της Γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου, 30020 Αντίρριο

Εθνικό Κέντρο Οδικής Ασφάλειας (Προσεχώς)
Λεωφ. Μεσογείων 156, 155 10 Χολαργός (πλησίον ΚΤΕΟ Αθήνας)
© 2019 Ι.Ο.ΑΣ. All rights reserved. Links
Site by overron  |   incom cms  |   web promotion