Grand Prix Κίνας Προεπισκόπηση: Τιτανομαχία για το 1000ό
Grand Prix Κίνας Προεπισκόπηση: Τιτανομαχία για το 1000ό

H Ferrari είναι το φαβορί για το ιστορικό 1000ό Grand Prix στην ιστορία της Formula 1, αλλά σίγουρα στη Mercedes σχεδιάζουν να της χαλάσουν τη φιέστα...
 
Άρθρο:Σπύρος Πέττας

 
Το Κινεζικό Grand Prix αποτελεί μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για τον Σεμπάστιαν Φέτελ να ανακάμψει έπειτα από μια εμβληματική ήττα από τον Λιούις Χάμιλτον στο Grand Prix του Μπαχρέιν. Το τριήμερο ξεκίνησε καλά για τον Γερμανό καθώς ήταν ο ταχύτερος των πρώτων ελεύθερων δοκιμαστικών κατά δύο δέκατα του Χάμιλτον με πιο σκληρά ελαστικά, τα C3 έναντι των C4 του Άγγλου.
 
Ωστόσο την Κυριακή είναι που κρίνεται ο νικητής και το τριήμερο έχει πολύ δρόμο ακόμη...
 
Η κινεζική πίστα είναι ένα αχανές πολύ ολοκληρωμένο σιρκουί με ποικιλία στροφών, πολύ μεγάλες ευθείες και ανοικτές καμπές, “βούτυρο στο ψωμί” της Ferrari SF90H. Στη Mercedes, ωστόσο, δείχνουν να έχουν ξεπεράσει προς το παρόν τα αρχικά προβλήματα ισορροπίας και αξιοποίησης των ελαστικών και θα είναι ακριβώς εκεί να ασκήσουν πίεση και να εκμεταλλευθούν το όποιο στραβοπάτημα των Ferrari…
 
Η τραχύτητα της ασφάλτου είναι μέση ενώ επικρατούν χαμηλές θερμοκρασίες με συνέπεια τα ελαστικά, που παγώνουν στις μεγάλες ευθείες, να μην ανεβάζουν θερμοκρασία κάτι που προκαλεί κόκκους στο πέλμα (graining) και περαιτέρω προβλήματα. Το 2018 οι Mercedes αντιμετώπισαν χαρακτηριστική δυσκολία να ζεστάνουν τα ελαστικά τους στις κατατακτήριες δοκιμές. Πέρσι, ο Ντάνιελ Ρικιάρντο με τη Red Bull Renault εκμεταλλεύτηκε την έξοδο του Safety Car και με πιο μαλακά ελαστικά προσπέρασε εκπληκτικά τον Μπότας για να κατακτήσει μια θεαματική νίκη. Στο νου έρχεται και η έκδοση του 2011, όταν ο Χάμιλτον είχε τσακίσει τις Red Bull και τότε με πιο μαλακά λάστιχα... Η Ferrari έχει να νικήσει εκεί από το μακρινό 2007 όταν ο Ράικονεν είχε νικήσει στα ίσια τους Χάμιλτον και Αλόνζο με τις McLaren Mercedes.
 
O Φέτελ από τη μεριά του αποκάλυψε ότι δεν νιώθει τελείως άνετα ακόμη με το handling της Ferrari του και οι 103 γύροι του ενδιάμεσου τεστ στο Μπαχρέιν τον βοήθησαν πολύ να επεξεργαστεί τα προβλήματά του. Ο Γερμανός αρέσκεται σε ένα “βιδωμένο” πίσω μέρος, πολύ σταθερό δηλαδή, και στο Μπαχρέιν η ουρά της Ferrari ήταν κάπως “παιχνιδιάρα”, κάτι με το οποίο ο Λεκλέρκ δεν είχε πρόβλημα - καθώς έχει πολύ διαφορετικό οδηγικό στιλ - όπως απέδειξε εξάλλου και με μια μεγάλη πλαγιολίσθιση και φοβερή ακόλουθη διόρθωση σε μια δεξιά στροφή του αραβικού σιρκουί.
 
Στη Red Bull Honda περιμένουν καλύτερο αγώνα καθώς διέγνωσαν πρόβλημα με το σετ απ στο Μπαχρέιν...
 
Η Pirelli, τέλος, έφερε τις γόμες C2, C3 και C4...
 
NEWSDESK
A fundamental transport transformation: Commission presents its plan for green, smart and affordable mobility
14/Δεκ/2020
Grand Prix Χόκενχαϊμ: Εξιλέωση...
05/Αυγ/2019
Pirelli η κατάρα της Ferrari…
26/Ιουλ/2019
Ο Φέτελ στην κόψη του ξυραφιού...
17/Ιουλ/2019
« επιστροφή
ΙΟΑΣ
 
τηλ. επικοινωνίας
+30 210-86.20.150
 
NEWSLETTER
Security Code *:
FOLLOW US
 
Κεντρικά γραφεία
Νεμέσεως 2, 112 53 Αθήνα, Τηλ.: +30.210-86.20.150, FAX: +30.210-86.20.007, e-mail:info@ioas.gr

Κέντρο Πληροφόρησης για την οδική Ασφάλεια
Πεσμαζόγλου 5 & Σταδίου, Στοά του Βιβλίου, 105 64 Αθήνα, Τηλ.: +30.210-32.11.051

Παράρτημα Δυτικής Ελλάδος
Κτίριο Διοίκησης και Λειτουργίας της Γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου, 30020 Αντίρριο

Εθνικό Κέντρο Οδικής Ασφάλειας (Προσεχώς)
Λεωφ. Μεσογείων 156, 155 10 Χολαργός (πλησίον ΚΤΕΟ Αθήνας)
© 2024 Ι.Ο.ΑΣ. All rights reserved. Links
Site by overron  |   incom cms  |   web promotion