Ο Φέτελ στην κόψη του ξυραφιού...
Ο Φέτελ στην κόψη του ξυραφιού...
Μάθαμε ότι υπάρχει μεγάλη δυσαρέσκεια για τον Φέτελ στη διοίκηση της Ferrari και κάτι τέτοιο φάνηκε
από τη δήλωση του Μπινότο που είπε ότι έχει κάνει πολλά λάθη... Ίσως οι μέρες του να είναι
μετρημένες...
Σπύρος Πέττας
Μπορεί να μη βγάλει τη χρονιά. Πολλά λάθη... Αν “ανασάνει”, από το ΧόκενχαΪμ κιόλας, μπορεί να
μείνει. Αλλιώς θα τον αποζημιώσουν (ελευθερώνοντας... 50 εκ. ευρώ από τον προϋπολογισμό τους που
μπορούν να ριχτούν στην εξέλιξη του μονοθεσίου) και θα αντικατασταθεί από “οδηγό νεαρής ηλικίας
εφάμιλλου ταλέντου με τον Λεκλέρ”. Λέτε να έρθει ο... Mad Max;
Κάτι τέτοιο ίσως είναι ολέθριο για τη Ferrari και τον Λεκλέρ που δεν θα μπορεί, η Ferrari, να διαχειριστεί
τον εμφύλιο. Οπότε προκύπτουν άλλα σενάρια όπως αυτό του Ρικιάρντο, που όμως απέκλεισε ότι θα πάει
στη Ferrari (αν και, όπως λέει και ο... Πουρναράκης εκεί που τελειώνει η λογική αρχίζει η Formula 1),
και των πολύ καλών Πέρεζ (εξαιρετικός, πολύπειρος πλέον και πολύ αδικημένος) και Χούλκενμπεργκ
(Γερμανός εργάτης)... Ο Μπότας με τη σειρά του δεν είναι τυχαίος οδηγός αλλά αποτελεί δεύτερη
επιλογή...
Το μεγαλείο του Λεκλέρ και λοιπές ιστορίες από το Σίλβερστοουν
H Mercedes χάρη και στην εξωφρενικά στενή συνεργασία με την Pirelli έχει φτάξει το τέλειο μονοθέσιο
και μονάχα στον τομέα της μέγιστης ισχύος, εκεί που διαπρέπει η τεράστια των κινητήρων του
Μαρανέλο σχολή, υστερεί... Hats off στον Τζον Όουεν (με προϋπηρεσία στην BMW Sauber) που
αντικατέστησε στο σχεδιαστικό τιμόνι τον τεράστιο Άλντο Κόστα. Οι αναρτήσεις της Mercedes είναι μεν
παράνομες, καθώς συνιστούν, και ιδίως η εμπρόσθια, κινητό αεροδυναμικό βοήθημα, αλλά αποτελούν
σχεδιαστικό θαύμα. Χάρη στην εξαιρετική σχεδίασή τους, η Mercedes επιτυγχάνει σπουδαία αξιοποίηση
ελαστικών και αυτό, σε αντίθεση με τις υπόλοιπες εννέα ομάδες, της δίνει την πολυτέλεια να επιλέγει
μικρότερες γωνίες κάμπερ στα λάστιχα, εξασφαλίζοντας έτσι μικρότερη τριβή κύλισης, και κατά
συνέπεια μεγαλύτερη ταχύτητα.
Όπως όλα δείχνουν, και έχουμε γράψει, τη Ferrari έκαψε η αλλαγή των ελαστικών από τις χειμερινές
δοκιμές της Βαρκελώνης στους αγώνες. Άλλαξε το ντάμπινγκ (απόσβεση) των αναρτήσεων, αλλάξαν τα
φορτία, αλλάξαν όλα. Τα εγγενή χαρακτηριστικά του μονοθεσίου δεν ταιριάζουν με αυτά τα λάστιχα, και
μόνο στο Μπακού η Ferrari πέτυχε να μετατρέψει το πλεόνασμα ισχύος της σε αεροδυναμικό φορτίο με
μια πολύ φορτωμένη πίσω πτέρυγα. Μάλιστα, στο πλαίσιο της... σοβαρότητας, η Pirelli αλλάζει συνέχεια
τις συνιστώμενες και επιβαλλόμενες πιέσεις στα λάστιχα φοβούμενη κλαταρίσματα όπως συνέβη στο
Σίλβερστοουν και ευνοώντας με... λύσσα την... αγαπητικιά (τη Mercedes ντε)...
Όσο για το ήθος και την ικανότητα του Λεκλέρ τα σχόλια περιττεύουν. Με ένα μονοθέσιο που με πολύ
καύσιμο ψάρευε σε κάθε στροφή, νίκησε ουσιαστικά έναν... λυσσασμένο σκύλο όπως ο Φερστάπεν (που
διέθετε ένα μονοθέσιο με κλάσεις καλύτερες εξόδους χάρη σε εξαιρετική αεροδυναμική και σπουδαία
οδηγισιμότητα και ισχύ από τον Honda) και όπως είπε και ο... Μπινότο απέδειξε ότι στις μάχες “σώμα με
σώμα” είναι ο κορυφαίος. Ο Λεκλέρ εξύμνησε και την ιερή σχέση πατέρα – γιου αποκαλύπτοντας ότι
είπε ψέματα στον ετοιμοθάνατο πατέρα του ότι υπέγραψε με τη Ferrari για να τον κάνει να νιώσει
καλύτερα... Μια ιστορία που είναι εν πολλοίς γνωστή, αλλά μας αρέσει πολύ να αναπαράγουμε...
από τη δήλωση του Μπινότο που είπε ότι έχει κάνει πολλά λάθη... Ίσως οι μέρες του να είναι
μετρημένες...
Σπύρος Πέττας
Μπορεί να μη βγάλει τη χρονιά. Πολλά λάθη... Αν “ανασάνει”, από το ΧόκενχαΪμ κιόλας, μπορεί να
μείνει. Αλλιώς θα τον αποζημιώσουν (ελευθερώνοντας... 50 εκ. ευρώ από τον προϋπολογισμό τους που
μπορούν να ριχτούν στην εξέλιξη του μονοθεσίου) και θα αντικατασταθεί από “οδηγό νεαρής ηλικίας
εφάμιλλου ταλέντου με τον Λεκλέρ”. Λέτε να έρθει ο... Mad Max;
Κάτι τέτοιο ίσως είναι ολέθριο για τη Ferrari και τον Λεκλέρ που δεν θα μπορεί, η Ferrari, να διαχειριστεί
τον εμφύλιο. Οπότε προκύπτουν άλλα σενάρια όπως αυτό του Ρικιάρντο, που όμως απέκλεισε ότι θα πάει
στη Ferrari (αν και, όπως λέει και ο... Πουρναράκης εκεί που τελειώνει η λογική αρχίζει η Formula 1),
και των πολύ καλών Πέρεζ (εξαιρετικός, πολύπειρος πλέον και πολύ αδικημένος) και Χούλκενμπεργκ
(Γερμανός εργάτης)... Ο Μπότας με τη σειρά του δεν είναι τυχαίος οδηγός αλλά αποτελεί δεύτερη
επιλογή...
Το μεγαλείο του Λεκλέρ και λοιπές ιστορίες από το Σίλβερστοουν
H Mercedes χάρη και στην εξωφρενικά στενή συνεργασία με την Pirelli έχει φτάξει το τέλειο μονοθέσιο
και μονάχα στον τομέα της μέγιστης ισχύος, εκεί που διαπρέπει η τεράστια των κινητήρων του
Μαρανέλο σχολή, υστερεί... Hats off στον Τζον Όουεν (με προϋπηρεσία στην BMW Sauber) που
αντικατέστησε στο σχεδιαστικό τιμόνι τον τεράστιο Άλντο Κόστα. Οι αναρτήσεις της Mercedes είναι μεν
παράνομες, καθώς συνιστούν, και ιδίως η εμπρόσθια, κινητό αεροδυναμικό βοήθημα, αλλά αποτελούν
σχεδιαστικό θαύμα. Χάρη στην εξαιρετική σχεδίασή τους, η Mercedes επιτυγχάνει σπουδαία αξιοποίηση
ελαστικών και αυτό, σε αντίθεση με τις υπόλοιπες εννέα ομάδες, της δίνει την πολυτέλεια να επιλέγει
μικρότερες γωνίες κάμπερ στα λάστιχα, εξασφαλίζοντας έτσι μικρότερη τριβή κύλισης, και κατά
συνέπεια μεγαλύτερη ταχύτητα.
Όπως όλα δείχνουν, και έχουμε γράψει, τη Ferrari έκαψε η αλλαγή των ελαστικών από τις χειμερινές
δοκιμές της Βαρκελώνης στους αγώνες. Άλλαξε το ντάμπινγκ (απόσβεση) των αναρτήσεων, αλλάξαν τα
φορτία, αλλάξαν όλα. Τα εγγενή χαρακτηριστικά του μονοθεσίου δεν ταιριάζουν με αυτά τα λάστιχα, και
μόνο στο Μπακού η Ferrari πέτυχε να μετατρέψει το πλεόνασμα ισχύος της σε αεροδυναμικό φορτίο με
μια πολύ φορτωμένη πίσω πτέρυγα. Μάλιστα, στο πλαίσιο της... σοβαρότητας, η Pirelli αλλάζει συνέχεια
τις συνιστώμενες και επιβαλλόμενες πιέσεις στα λάστιχα φοβούμενη κλαταρίσματα όπως συνέβη στο
Σίλβερστοουν και ευνοώντας με... λύσσα την... αγαπητικιά (τη Mercedes ντε)...
Όσο για το ήθος και την ικανότητα του Λεκλέρ τα σχόλια περιττεύουν. Με ένα μονοθέσιο που με πολύ
καύσιμο ψάρευε σε κάθε στροφή, νίκησε ουσιαστικά έναν... λυσσασμένο σκύλο όπως ο Φερστάπεν (που
διέθετε ένα μονοθέσιο με κλάσεις καλύτερες εξόδους χάρη σε εξαιρετική αεροδυναμική και σπουδαία
οδηγισιμότητα και ισχύ από τον Honda) και όπως είπε και ο... Μπινότο απέδειξε ότι στις μάχες “σώμα με
σώμα” είναι ο κορυφαίος. Ο Λεκλέρ εξύμνησε και την ιερή σχέση πατέρα – γιου αποκαλύπτοντας ότι
είπε ψέματα στον ετοιμοθάνατο πατέρα του ότι υπέγραψε με τη Ferrari για να τον κάνει να νιώσει
καλύτερα... Μια ιστορία που είναι εν πολλοίς γνωστή, αλλά μας αρέσει πολύ να αναπαράγουμε...
NEWSDESK
A fundamental transport transformation: Commission presents its plan for green, smart and affordable mobility
14/Δεκ/2020