Pirelli η κατάρα της Ferrari…
Pirelli η κατάρα της Ferrari…
Pirelli η κατάρα της Ferrari…
 
Και λοιπές ιστορίες λίγο πριν το Χόκενχαϊμ...
 
Σπύρος Πέττας
 

 
Το 2010, τελευταία χρονιά που ένας σοβαρός προμηθευτής ελαστικών υπήρχε στη Formula 1 (Bridgestone) γράφαμε ότι του χρόνου η Ferrari θα έχει το ατού της Pirelli. Ε, ρε και να ξέραμε τί θα γινόταν... Η δεκαετία του 2010 είναι η χειρότερη στην ιστορία της Ferrari καθώς δεν κατάφερε να πάρει ούτε καν έναν τίτλο – ούτε για δείγμα.
 
Φέτος με τα... a la carte λάστιχα για τη Mercedes ή καλύτερα... τη... Fiarcedes, η ασημένια αρμάδα και ο Χάμιλτον έχουν σαρώσει. Ο Χάμιλτον όμως όσες νίκες και να πάρει δεν γίνεται ποτέ Σένα ή Σουμάχερ (πόσο μάλλον Νουβολάρι) καθώς είδαμε πού ήτανε με τη McLaren… Είναι ο... Τζάστιν Μπίμπερ της Formula 1… Ο ένας νομίζει ότι είναι τραγουδιστής και ο άλλος νομίζει ότι είναι πρωταθλητής, έτσι απλά...
 
Τα προβλήματα της Ferrari με τα φετινά λάστιχα, αυτά των αγώνων, όχι των χειμερινών δοκιμών της Βαρκελώνης που είχαν περισσότερο καουτσούκ και ζεσταίνονταν πιο εύκολα, είναι χρόνια και αξεπέραστα γι' αυτό αποφάσισαν να αφοσιωθούν στη νέα χρονιά, για τα λάστιχα της οποίας το μόνο που ξέρουμε είναι ότι το ιδανικό φάσμα τους θα είναι μάλλον χαμηλότερο, αν και με τις Pirelli και... Fiarcedes ποτέ δεν ξέρεις... Το 70% του μονοθεσίου του 2020 είναι έτοιμο, ενώ ο Ρέστα, που θα περάσει 6 μήνες στα GT της Ferrari (και σιγά μην δεν ασχολείται και με την F1...), έχει φτιάξει ήδη τη δική του ομάδα για το μονοθέσιο του 2021, οπότε αλλάζουν και οι κανονισμοί...
 
Από'κει και πέρα ο πολύ ικανός Μίκαελ Σμιντ του γερμανικού AmuS αποκάλυψε ότι η Ferrari υστερεί σε φορτίο στον εμπρόσθιο άξονα (μάλιστα στο Σίλβερστοουν εγκατέλειψαν το chip away και το mini flap στο endplate της εμπρόσθιας αεροτομής), ότι μαλάκωσαν την εμπρόσθια ανάρτηση για να μη γλιστράει τόσο πολύ, αλλά αυτό είχε ως συνέπεια να γίνει ασταθές το πίσω μέρος – ότι χειρότερο για το οδηγικό στιλ του Φέτελ.
 
Ο μαγικός Λεκλέρ από τη μεριά του είπε ότι έχουν πλησιάσει τη Mercedes στις κατατακτήριες δοκιμές, αλλά υστερούν σε race pace εξαιτίας κυρίως των ελαστικών.
 
 
Ορκισμένος ο Γερμανός
 
Δεν πρέπει να του είναι καθόλου εύκολο να βλέπει τον Χάμιλτον να σαρώνει τις νίκες και τον ιταλικό τύπο να αναφέρεται με διθυραμβικούς τίτλους στον Λεκλέρ. Το σίγουρο είναι ότι είναι Γερμανός, δεν το βάζει ποτέ κάτω και δεν τα παρατάει και πάει στο Χόκενχαϊμ, θέρετρο της περσινής εμβληματικής ήττας του, αποφασισμένος για όλα. Φτάνει να του δώσει η Ferrari ένα μονοθέσιο καλό για το τρίτο sector με τις τεχνικές στροφές του Motodrom.
 
Ο Άλντο Κόστα στη Ferrari (;)
 
Μια από τις καλές ειδήσεις για τη Scuderia… Ο “Τζάκο” Έλκαν, που μαθαίνει ακόμη, έδωσε έξτρα 30 εκατομμύρια ευρώ στον Μπινότο για να στρατολογήσει τεχνικούς από άλλες ομάδες, με κύριο στόχο τον πολυνικέστατο σχεδιαστή των 26 τίτλων (14 με τη Ferrari, 10 με τη Mercedes και δύο με τους φετινούς), Άλντο Κόστα, που είχε φύγει ως αποτυχημένος από τη Ferrari και τους Μοντεζέμολο και Ντομενικάλι το 2011, και ο Αλμπέρτο Αντονίνι, τότε συντάκτης F1 του Auto Sprint και νυν επικεφαλής pr της Ferrari F1, έγραφε ότι δεν θα έβρισκε δουλειά... Τόσο μέσα πέσανε όλοι αυτοί...
 
Στον Άλντο Κόστα μάθαμε έχουν προταθεί 3 εκατομμύρια ευρώ ετήσιο μισθό, τη στιγμή που στη Mercedes παίρνει 1,7 εκατομμύρια, οπότε... Από'κει και πέρα ο Έλκαν που μαθαίνει επαναλαμβάνουμε, είχε δώσει και 50 εξτρά εκατομμύρια ευρώ στον Μπινότο για το φετινό μονοθέσιο σε μια προσπάθεια να το ταιριάξουν με τα φετινά απαράδεκτα λάστιχα... Και φημολογείται ότι ο Έλκαν ζήτησε την πρόσληψη κάποιου μεσάζοντα μεταξύ του ιδίου και των Καμιλιέρι και Μπινότο (όπως συνέβαινε με τον Νίκι Λάουντα στη Mercedes), και πρότεινε τον... χαβαλεδιάρη Γκέρχαρντ Μπέργκερ, ενώ ο Καμιλιέρι (που υποτίθεται ότι τα'χει με τη... Ναόμι Κάμπελ) πρότεινε τον μέχρι πρότινος οδηγό της Ferrari στα GT, Τζιανκάρλο Φιζικέλα...
 
Επίσης αποκαλύφθηκε ότι τα 10 τελευταία χρόνια η Ferrari F1 έχει εισπράξει από μπόνους και διαφημίσεις... 2,1 δις ευρώ, η McLaren 1,1 και η Mercedes 750 εκατομμύρια. Ε, τί τώρα τρία η αλεπού και πέντε τα... αλεπουδάκια;!
 
 
NEWSDESK
Grand Prix Χόκενχαϊμ: Εξιλέωση...
05/Αυγ/2019
Ο Φέτελ στην κόψη του ξυραφιού...
17/Ιουλ/2019
Ο Αντιαθλητικός και το Αρχοντόπουλο...
08/Ιουλ/2019
Αφιέρωμα Νίκι Λάουντα “Δεν ήταν ατύχημα ήταν βλάβη”!
27/Μαϊου/2019
« επιστροφή
ΙΟΑΣ
 
τηλ. επικοινωνίας
+30 210-86.20.150
 
NEWSLETTER
Security Code *:
FOLLOW US
 
Κεντρικά γραφεία
Νεμέσεως 2, 112 53 Αθήνα, Τηλ.: +30.210-86.20.150, FAX: +30.210-86.20.007, e-mail:info@ioas.gr

Κέντρο Πληροφόρησης για την οδική Ασφάλεια
Πεσμαζόγλου 5 & Σταδίου, Στοά του Βιβλίου, 105 64 Αθήνα, Τηλ.: +30.210-32.11.051

Παράρτημα Δυτικής Ελλάδος
Κτίριο Διοίκησης και Λειτουργίας της Γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου, 30020 Αντίρριο

Εθνικό Κέντρο Οδικής Ασφάλειας (Προσεχώς)
Λεωφ. Μεσογείων 156, 155 10 Χολαργός (πλησίον ΚΤΕΟ Αθήνας)
© 2019 Ι.Ο.ΑΣ. All rights reserved. Links
Site by overron  |   incom cms  |   web promotion