Προγράμματα Κυκλοφοριακής Αγωγής προς τους μαθητές Π/θμιας και Δ/θμιας εκπαίδευσης του Νομού Λάρισας (NL #80)
Προγράμματα Κυκλοφοριακής Αγωγής προς τους μαθητές Π/θμιας και Δ/θμιας εκπαίδευσης του Νομού Λάρισας  (NL #80)

Πενθήμερο πρόγραμμα ευαισθητοποίησης για την Οδική Ασφάλεια με τίτλο "Προωθούμε Σωστή Οδική Συμπεριφορά - Επενδύουμε στην Οδική Ασφάλεια" πραγματοποιήθηκε προς μαθητές Π/θμιας και Δ/θμιας εκπαίδευσης του Νομού Λάρισας το χρονικό διάστημα 21-25/10. Η δράση υλοποιήθηκε από τους Αυτοκινητόδρομους Αιγαίου (Aegean Motorway) σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας "Πάνος Μυλωνάς".

Κατά τη διάρκεια του προγράμματος περισσότεροι από 900 μαθητές και εκπαιδευτικοί απέκτησαν σημαντικές γνώσεις για την οδική ασφάλεια.

Με την έναρξη του προγράμματος πραγματοποιήθηκε εκδήλωση στο κτίριο της Περιφέρειας Θεσσαλίας, στην οποία παραβρέθηκαν μεταξύ άλλων ο Βουλευτής Λάρισας και Πρόεδρος της Εθνικής Επιτροπής για την Οδική Ασφάλεια κ. Χρήστος Κέλλας, η βουλευτής Λάρισας κυρία Άννα Βαγενά, ο περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κώστας Αγοραστός καθώς και η Πρόεδρος του ΙΟΑΣ "Πάνος Μυλωνάς" κυρία Βασιλική Δανέλλη - Μυλωνά.
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
 
NEWSDESK
ENXA 2022 ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ
27/Σεπ/2022
Συμβουλές οδικής ασφάλειας ΓΟΝΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ 2022
12/Σεπ/2022
Συνάντηση της Προέδρου Ι.Ο.ΑΣ. με τον Ευρωβουλευτή - ψυχίατρο Στέλιο Κυμπουρόπουλο για την Οδική Ασφάλεια
05/Σεπ/2022
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 15η ΕΝΧΑ
29/Αυγ/2022
« επιστροφή
ΙΟΑΣ
 
τηλ. επικοινωνίας
+30 210-86.20.150
 
NEWSLETTER
Security Code *:
FOLLOW US
 
Κεντρικά γραφεία
Νεμέσεως 2, 112 53 Αθήνα, Τηλ.: +30.210-86.20.150, FAX: +30.210-86.20.007, e-mail:info@ioas.gr

Κέντρο Πληροφόρησης για την οδική Ασφάλεια
Πεσμαζόγλου 5 & Σταδίου, Στοά του Βιβλίου, 105 64 Αθήνα, Τηλ.: +30.210-32.11.051

Παράρτημα Δυτικής Ελλάδος
Κτίριο Διοίκησης και Λειτουργίας της Γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου, 30020 Αντίρριο

Εθνικό Κέντρο Οδικής Ασφάλειας (Προσεχώς)
Λεωφ. Μεσογείων 156, 155 10 Χολαργός (πλησίον ΚΤΕΟ Αθήνας)
© 2022 Ι.Ο.ΑΣ. All rights reserved. Links
Site by overron  |   incom cms  |   web promotion