Ασφαλής σχολική χρονιά από την πρώτη μέρα στο σχολείο!

Ασφαλής σχολική χρονιά από την πρώτη μέρα στο σχολείο!
Το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» δίπλα στους μαθητές και τους γονείς
«Τα παιδιά μπορούν να γίνουν οι καλύτεροι τροχονόμοι της μαμάς και του μπαμπά και να τους υπενθυμίζουν τις συμβουλές του Ιππότη Ευγένιου για να παραμένουν όλοι ασφαλείς στο δρόμο», τόνισε η Πρόεδρος του Ι.Ο.ΑΣ. κα Βασιλική Δανέλλη – Μυλωνά στο σύντομο χαιρετισμό που απεύθυνε προς μαθητές, γονείς και δασκάλους του 5ου και 20ου Δημοτικού Σχολείου του Δήμου Ηλιούπολης με αφορμή την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.
Το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» με την Πρόεδρο του και τα στελέχη του βρέθηκε σε σχολεία του Δήμου Ηλιούπολης για να καλωσορίσει και να ευαισθητοποιήσει γονείς, μαθητές και δασκάλους σε θέματα Οδικής Ασφάλειας. Μαζί τους και η μασκότ του Ινστιτούτου, ο Ιππότης Ευγένιος, ήρωας της ασφάλειας των παιδιών στο δρόμο. Η πρωτοβουλία του Ι.Ο.ΑΣ. πραγματοποιήθηκε με τη συνεργασία του Δήμου Ηλιούπολης που εκπροσωπήθηκε από τον Αντιδήμαρχο οικονομικών, προγραμματισμού και ανάπτυξης, κύριο Γιώργο Χατζηδάκη, και την πρόεδρο της Σχολικής Επιτροπής Π/θμιας Εκπαίδευσης του δήμου κυρία Χριστίνα Σερέτη.
Η πρόεδρος και οι άνθρωποι του Ι.Ο.ΑΣ. μίλησαν με εκπαιδευτικούς, εκπροσώπους του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων αλλά και με διερχόμενους οδηγούς. Στους γονείς των μαθητών μοιράστηκε υλικό με συμβουλές σχετικά με την οδική ασφάλεια των παιδιών τους, ενώ παράλληλα στις διαβάσεις έξω από τα σχολεία στελέχη του Ι.Ο.ΑΣ. μοίραζαν ενημερωτικό υλικό προς τους διερχόμενους οδηγούς.
Μπροστά από όλα τα δημοτικά σχολεία του Δήμου έχουν τοποθετηθεί πανό με μηνύματα προκειμένου να ευαισθητοποιηθούν οι οδηγοί και να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί όταν διέρχονται πλησίον σχολικών μονάδων.
Το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» με την Πρόεδρο του και τα στελέχη του βρέθηκε σε σχολεία του Δήμου Ηλιούπολης για να καλωσορίσει και να ευαισθητοποιήσει γονείς, μαθητές και δασκάλους σε θέματα Οδικής Ασφάλειας. Μαζί τους και η μασκότ του Ινστιτούτου, ο Ιππότης Ευγένιος, ήρωας της ασφάλειας των παιδιών στο δρόμο. Η πρωτοβουλία του Ι.Ο.ΑΣ. πραγματοποιήθηκε με τη συνεργασία του Δήμου Ηλιούπολης που εκπροσωπήθηκε από τον Αντιδήμαρχο οικονομικών, προγραμματισμού και ανάπτυξης, κύριο Γιώργο Χατζηδάκη, και την πρόεδρο της Σχολικής Επιτροπής Π/θμιας Εκπαίδευσης του δήμου κυρία Χριστίνα Σερέτη.
Η πρόεδρος και οι άνθρωποι του Ι.Ο.ΑΣ. μίλησαν με εκπαιδευτικούς, εκπροσώπους του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων αλλά και με διερχόμενους οδηγούς. Στους γονείς των μαθητών μοιράστηκε υλικό με συμβουλές σχετικά με την οδική ασφάλεια των παιδιών τους, ενώ παράλληλα στις διαβάσεις έξω από τα σχολεία στελέχη του Ι.Ο.ΑΣ. μοίραζαν ενημερωτικό υλικό προς τους διερχόμενους οδηγούς.
Μπροστά από όλα τα δημοτικά σχολεία του Δήμου έχουν τοποθετηθεί πανό με μηνύματα προκειμένου να ευαισθητοποιηθούν οι οδηγοί και να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί όταν διέρχονται πλησίον σχολικών μονάδων.
ΒΙΝΤΕΟ
Το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» δίπλα στους μαθητές και τους γονείς
NEWSDESK
Σε κλίμα βαθιάς συγκίνησης ο τελευταίος αποχαιρετισμός στον Γιώργο Μυλωνά
11/Ιουν/2026
9 ΙΟΥΝΙΟΥ: ΔΙΕΘΝΗΣ ΗΜΕΡΑ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΙΣ ΙΣΟΠΕΔΕΣ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ (ILCAD)
09/Ιουν/2026
Το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» αποχαιρετά με θλίψη τον Γιώργο Μυλωνά, σκιτσογράφο, μέλος της ΕΣΗΕΑ και ιδρυτικό μέλος του Ινστιτούτου
04/Ιουν/2026


