Προγράμματα κυκλοφοριακής αγωγής από το Ι.Ο.ΑΣ. στα Λύκεια των Τρικάλων στο πλαίσιο των εκδηλώσεων για την Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κινητικότητας (NL #66)
Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκαν τα πολυήμερα προγράμματα θεωρητικής και βιωματικής επιμόρφωσης από το Ι.Ο.ΑΣ. προς τους μαθητές της Γ’ Λυκείου όλων των Λυκείων των Τρικάλων.
Τα προγράμματα υλοποιήθηκαν με την ευγενική υποστήριξη της Κεντρικής Οδού, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων για την Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κινητικότητας που διοργανώθηκαν από τον Δήμο Τρικκαίων (16-22/9). Οι εκπαιδεύσεις πραγματοποιήθηκαν στην αίθουσα εκδηλώσεων του 10ου Δημοτικού Σχολείου Τρικάλων και στο Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής της πόλης.
Οι μαθητές Γ Λυκείου όλων των Λυκείων του Δήμου παρακολούθησαν σε ομάδες πρόγραμμα κυκλοφοριακής αγωγής από τα στελέχη του Ι.Ο.ΑΣ. και μυήθηκαν στους κανόνες που πρέπει να ακολουθούνε στο δρόμο καθώς και τη σπουδαιότητα του να μάθουνε να κυκλοφορούνε με ασφάλεια υιοθετώντας τις σωστές πρακτικές που τους δένουν με τη ζωή.
Στη συνέχεια οι μαθητές αλλά και όσοι πολίτες του Δήμου επιθυμούσαν παρακολούθησαν επιμορφωτικά σεμινάρια με τη χρήση των προσομοιωτών της κινητής μονάδας μας και ενημερώθηκαν βιωματικά για τις ολέθριες επιπτώσεις που μπορεί να έχει η μη ασφαλής οδήγηση.
Η προσέλευση και η ανταπόκριση ήταν εντυπωσιακή και περισσότεροι από 850 μαθητές και πολίτες του Δήμου απέκτησαν σημαντικές γνώσεις προκειμένου να επηρεαστεί η συμπεριφορά τους ως χρήστες του δρόμου, μακροπρόθεσμα και ουσιαστικά.
Ας μη ξεχνάμε ότι η οδική ασφάλεια μας αφορά όλους και η διαμόρφωση ενός ασφαλούς οδικού περιβάλλοντος, «κτίζεται» με την υιοθέτηση των βασικών αρχών κυκλοφοριακής αγωγής από τις μικρές ηλικίες.
Ευχαριστούμε θερμά την Κεντρική Οδό Α.Ε. που φρόντισε για τη φιλοξενία μας στα Τρίκαλα.
Τα προγράμματα υλοποιήθηκαν με την ευγενική υποστήριξη της Κεντρικής Οδού, στο πλαίσιο των εκδηλώσεων για την Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κινητικότητας που διοργανώθηκαν από τον Δήμο Τρικκαίων (16-22/9). Οι εκπαιδεύσεις πραγματοποιήθηκαν στην αίθουσα εκδηλώσεων του 10ου Δημοτικού Σχολείου Τρικάλων και στο Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής της πόλης.
Οι μαθητές Γ Λυκείου όλων των Λυκείων του Δήμου παρακολούθησαν σε ομάδες πρόγραμμα κυκλοφοριακής αγωγής από τα στελέχη του Ι.Ο.ΑΣ. και μυήθηκαν στους κανόνες που πρέπει να ακολουθούνε στο δρόμο καθώς και τη σπουδαιότητα του να μάθουνε να κυκλοφορούνε με ασφάλεια υιοθετώντας τις σωστές πρακτικές που τους δένουν με τη ζωή.
Στη συνέχεια οι μαθητές αλλά και όσοι πολίτες του Δήμου επιθυμούσαν παρακολούθησαν επιμορφωτικά σεμινάρια με τη χρήση των προσομοιωτών της κινητής μονάδας μας και ενημερώθηκαν βιωματικά για τις ολέθριες επιπτώσεις που μπορεί να έχει η μη ασφαλής οδήγηση.
Η προσέλευση και η ανταπόκριση ήταν εντυπωσιακή και περισσότεροι από 850 μαθητές και πολίτες του Δήμου απέκτησαν σημαντικές γνώσεις προκειμένου να επηρεαστεί η συμπεριφορά τους ως χρήστες του δρόμου, μακροπρόθεσμα και ουσιαστικά.
Ας μη ξεχνάμε ότι η οδική ασφάλεια μας αφορά όλους και η διαμόρφωση ενός ασφαλούς οδικού περιβάλλοντος, «κτίζεται» με την υιοθέτηση των βασικών αρχών κυκλοφοριακής αγωγής από τις μικρές ηλικίες.
Ευχαριστούμε θερμά την Κεντρική Οδό Α.Ε. που φρόντισε για τη φιλοξενία μας στα Τρίκαλα.
NEWSDESK
Σε κλίμα βαθιάς συγκίνησης ο τελευταίος αποχαιρετισμός στον Γιώργο Μυλωνά
11/Ιουν/2026
9 ΙΟΥΝΙΟΥ: ΔΙΕΘΝΗΣ ΗΜΕΡΑ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΙΣ ΙΣΟΠΕΔΕΣ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ (ILCAD)
09/Ιουν/2026
Το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» αποχαιρετά με θλίψη τον Γιώργο Μυλωνά, σκιτσογράφο, μέλος της ΕΣΗΕΑ και ιδρυτικό μέλος του Ινστιτούτου
04/Ιουν/2026


