Το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» στις εγκαταστάσεις του VTI - Εθνικό Σουηδικό Ινστιτούτο Ερευνών Οδοποιίας και Μεταφορών
Το Ι.Ο.ΑΣ. «Πάνος Μυλωνάς» στις εγκαταστάσεις του VTI -  Εθνικό Σουηδικό Ινστιτούτο Ερευνών Οδοποιίας και Μεταφορών
Το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς» παραβρέθηκε στις εγκαταστάσεις του VTI -  Εθνικό Σουηδικό Ινστιτούτο Ερευνών Οδοποιίας και Μεταφορών, στο Λίντσεπινγκ στη Σουηδία προσκεκλημένο από την εταιρεία BeSafe. Ο σκοπός της επίσκεψης ήταν η ενημέρωση σχετικά με τις πιο πρόσφατες εξελίξεις στα συστήματα συγκράτησης παιδιών στο αυτοκίνητο η οποία συνοδεύτηκε από την παρακολούθηση μιας δοκιμής σύγκρουσης παιδικού καθίσματος.

Το VTI διαθέτει εργαστήριο δοκιμών σύγκρουσης συστημάτων συγκράτησης παιδιών και μεγάλη εμπειρία στο συγκεκριμένο τομέα καθώς είναι από τους πρώτους Οργανισμούς παγκοσμίως που υλοποίησε δοκιμές αυτού του είδους. Το VTI έχει εξελίξει το Plus Test, μια προαιρετική δοκιμή σύγκρουσης για παιδικά καθίσματα η οποία περιλαμβάνει επιπρόσθετα κριτήρια σε σχέση αυτά που προβλέπονται από τους Ευρωπαϊκούς κανονισμούς πιστοποίησης UN ECE R44 και UN ECE R129. Κύρια σημεία διαφοροποίησης είναι η αυξημένη ταχύτητα με την οποία διεξάγεται η δοκιμή, 56 km/h, και η μικρότερη απόσταση ακινητοποίησης. Παράλληλα γίνεται μέτρηση των δυνάμεων που ασκούνται στον αυχένα του παιδιού σε μια μετωπική σύγκρουση. Τα παιδικά καθίσματα που έχουν περάσει με επιτυχία το Plus Test προσφέρουν επιπλέον ασφάλεια στο παιδί και μειωμένο κίνδυνο να ασκηθούν επικίνδυνες δυνάμεις στην περιοχή του αυχένα. Να σημειωθεί ότι έχουν περάσει με επιτυχία το Plus Test μόνο αντεστραμμένα καθίσματα, που τοποθετούνται αντίθετα στη φορά κίνησης του οχήματος.

Εκπρόσωπος της εταιρείας BeSafe παρουσίασε τις πιο πρόσφατες εξελίξεις στο σχεδιασμό και στην τεχνολογία των παιδικών καθισμάτων ενώ αναφέρθηκε επίσης και στην αυξημένη προστασία που παρέχουν τα αντεστραμμένα παιδικά καθίσματα. Για αυτό το λόγο θα πρέπει τα παιδιά να κάθονται σε αυτού του τύπου κάθισμα για όσο το δυνατόν περισσότερο, τουλάχιστον μέχρι την ηλικία των 4-5 ετών. Η ενημέρωση ολοκληρώθηκε με την παρακολούθηση μια δοκιμής σύγκρουσης παιδικού καθίσματος της BeSafe όπου έγινε επεξήγηση της διαδικασίας και παρουσίαση των αποτελεσμάτων.

Υπενθυμίζουμε ότι τα παιδιά θα πρέπει να χρησιμοποιούν κατάλληλο παιδικό κάθισμα όταν μεταφέρονται ως επιβάτες μέχρι να φτάσουν σε ύψος τα 150 cm. Σύμφωνα με τον ποιο πρόσφατο διεθνή κανονισμό (R129) τα καθίσματα πλέον κατηγοριοποιούνται σύμφωνα με το ύψος και όχι με το βάρος του παιδιού. Τα καθίσματα που έχουν λάβει έγκριση με τον κανονισμό R44 θα σταματήσουν να πωλούνται στην ΕΕ μετά την 1η Σεπτεμβρίου 2024.
 
NEWSDESK
Με έμπνευση τις ψηφιακές δημιουργίες των παιδιών, πραγματοποιήθηκε η τελετή βράβευσης του 7ου Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού Ψηφιακής Δημιουργίας για την Οδική Ασφάλεια.
04/Δεκ/2024
Η ΕΕ θα πρέπει να καθιερώσει υποχρεωτικούς κανόνες ασφαλείας για τα ηλεκτρικά πατίνια, συμπεριλαμβανομένου του ανώτατου ορίου ταχύτητας των 20 χλμ/ώρα.
21/Νοεμ/2024
Η Εκπαίδευση κρίσιμος πυλώνας για την ενίσχυση της Οδικής Ασφάλειας και της Βιώσιμης Κινητικότητας.
20/Νοεμ/2024
Αιμοδοσία για τους τραυματίες από Tροχαία Συμβάντα στο σταθμό ΜΕΤΡΟ «ΣΥΝΤΑΓΜΑ» - «Παγκόσμια Ημέρα Μνήμης για τα Θύματα των Τροχαίων Δυστυχημάτων»
12/Νοεμ/2024
« επιστροφή
ΙΟΑΣ
 
τηλ. επικοινωνίας
+30 210-86.20.150
 
NEWSLETTER
Security Code *:
FOLLOW US
 
Κεντρικά γραφεία
Νεμέσεως 2, 112 53 Αθήνα, Τηλ.: +30.210-86.20.150, FAX: +30.210-86.20.007, e-mail:info@ioas.gr

Κέντρο Πληροφόρησης για την οδική Ασφάλεια
Πεσμαζόγλου 5 & Σταδίου, Στοά του Βιβλίου, 105 64 Αθήνα, Τηλ.: +30.210-32.11.051

Παράρτημα Δυτικής Ελλάδος
Κτίριο Διοίκησης και Λειτουργίας της Γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου, 30020 Αντίρριο

Εθνικό Κέντρο Οδικής Ασφάλειας (Προσεχώς)
Λεωφ. Μεσογείων 156, 155 10 Χολαργός (πλησίον ΚΤΕΟ Αθήνας)
© 2024 Ι.Ο.ΑΣ. All rights reserved. Links
Site by overron  |   incom cms  |   web promotion