A fundamental transport transformation: Commission presents its plan for green, smart and affordable mobility
A fundamental transport transformation: Commission presents its plan for green, smart and affordable mobility
 
14/Δεκ/2020
The European Commission presented today its PDF icon‘Sustainable and Smart Mobility Strategy’ together with an PDF iconAction Plan of 82 initiatives that will guide our work for the next four years.
[περισσότερα...]
Grand Prix Χόκενχαϊμ: Εξιλέωση...
Grand Prix Χόκενχαϊμ: Εξιλέωση...
 
05/Αυγ/2019
Εξιλέωση για τον Σεμπάστιαν Φέτελ στο Χόκενχαϊμ, εκπληκτική ώριμη επίδοση από τον Μαξ Φερστάπεν, εξευτελισμός της Mercedes και του Χάμιλτον και μεγάλο κρίμα για τον Λεκλέρ...
[περισσότερα...]
Pirelli η κατάρα της Ferrari…
Pirelli η κατάρα της Ferrari…
 
26/Ιουλ/2019
Το 2010, τελευταία χρονιά που ένας σοβαρός προμηθευτής ελαστικών υπήρχε στη Formula 1 (Bridgestone) γράφαμε ότι του χρόνου η Ferrari θα έχει το ατού της Pirelli. Ε, ρε και να ξέραμε τί θα γινόταν... Η δεκαετία του 2010 είναι η χειρότερη στην ιστορία της Ferrari καθώς δεν κατάφερε να πάρει ούτε καν έναν τίτλο – ούτε για δείγμα.
[περισσότερα...]
Ο Φέτελ στην κόψη του ξυραφιού...
Ο Φέτελ στην κόψη του ξυραφιού...
 
17/Ιουλ/2019
Μάθαμε ότι υπάρχει μεγάλη δυσαρέσκεια για τον Φέτελ στη διοίκηση της Ferrari και κάτι τέτοιο φάνηκε από τη δήλωση του Μπινότο που είπε ότι έχει κάνει πολλά λάθη... Ίσως οι μέρες του να είναι μετρημένες...
[περισσότερα...]
Ο Αντιαθλητικός και το Αρχοντόπουλο...
Ο Αντιαθλητικός και το Αρχοντόπουλο...
 
08/Ιουλ/2019
Πολλοί θέλουν να δουν τον Φερστάπεν στη Ferrari αλλά μάλλον αγνοούν ότι ο Ολλανδός δεν διαθέτει το αγωνιστικό ήθος για να έχει το δικαίωμα σε αυτό το προνόμιο...
[περισσότερα...]
Αφιέρωμα Νίκι Λάουντα “Δεν ήταν ατύχημα ήταν βλάβη”!
Αφιέρωμα Νίκι Λάουντα   “Δεν ήταν ατύχημα ήταν βλάβη”!
 
27/Μαϊου/2019
O Αυστριακός “Φοίνικας” έφυγε από τη ζωή σε ηλικία 70 ετών αφήνοντας έναν πολύ μεγάλο θρύλο πίσω του. Προσπαθούμε να τον θυμηθούμε στα καλύτερά του...
[περισσότερα...]
Grand Prix Κίνας Προεπισκόπηση: Τιτανομαχία για το 1000ό
Grand Prix Κίνας Προεπισκόπηση: Τιτανομαχία για το 1000ό
 
14/Απρ/2019
H Ferrari είναι το φαβορί για το ιστορικό 1000ό Grand Prix στην ιστορία της Formula 1, αλλά σίγουρα στη Mercedes σχεδιάζουν να της χαλάσουν τη φιέστα... Σπύρος Πέττας
[περισσότερα...]
Τεχνική Ανασκόπηση F1 2018 Οι λύσεις που ξεχώρισαν
Τεχνική Ανασκόπηση F1 2018  Οι λύσεις που ξεχώρισαν
 
06/Ιαν/2019
Οι λύσεις που ξεχώρισαν Μια σύνοψη των τεχνικών λύσεων που άφησαν το στίγμα τους τη συναρπαστική σεζόν που διανύσαμε στη Formula 1 για το 2018... Σπύρος Πέττας
[περισσότερα...]
Γαλλία: Απαγορεύει τη χρήση των smartphones στο αυτοκίνητο (NL #69)
 Γαλλία: Απαγορεύει τη χρήση των smartphones στο αυτοκίνητο (NL #69)
 
11/Ιαν/2018
Τα θανατηφόρα δυστυχήματα βρίσκονται σε αύξηση το τελευταίο διάστημα στη Γαλλία με τις αρχές να κάνουν πιο αυστηρή τη στάση τους απέναντι στους οδηγούς οι οποίοι χρησιμοποιούν το smartphone τους για κλήσεις και μηνύματα κατά την οδήγηση
[περισσότερα...]
Αυστηρότερο έλεγχο των οχημάτων ζητά η Κομισιόν (NL #69)
 Αυστηρότερο έλεγχο των οχημάτων ζητά η Κομισιόν (NL #69)
 
06/Ιαν/2018
Η Επιτροπή κάλεσε στα τέλη Ιανουαρίου 6 κράτη μέλη να μεταφέρουν πλήρως στο εθνικό τους δίκαιο τη «Δέσμη μέτρων για τον τεχνικό έλεγχο» που εγκρίθηκε το 2014 και αποβλέπει στον καλύτερο έλεγχο των οχημάτων στην ΕΕ, και, ως εκ τούτου, στην αποτελεσματικότερη οδική ασφάλεια.
[περισσότερα...]
Στα 13,5 χρόνια ο μέσος όρος ηλικίας του στόλου αυτοκινήτων στην Ελλάδα - Οι χώρες με τον πιο νεανικό και τον πιο γερασμένο στόλο
Στα 13,5 χρόνια ο μέσος όρος ηλικίας του στόλου αυτοκινήτων στην Ελλάδα - Οι χώρες με τον πιο νεανικό και τον πιο γερασμένο στόλο
 
23/Δεκ/2017
Ο μέσος όρος της ηλικίας των οχημάτων είναι ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία που δείχνουν την εικόνα και τη δυναμική στην αγορά των αυτοκινήτων. Αναλύοντας σημαντικά στοιχεία από την Ευρωπαϊκή Ένωση διαπιστώνεται ότι ενώ στην Ελλάδα ο μέσος όρος ηλικίας των αυτοκινήτων είναι κοντά στα 13,5 έτη, στο Λουξεμβούργο ο αντίστοιχος μέσος όρος βρίσκεται στα 6,2 έτη.
[περισσότερα...]
Καλές πρακτικές στη διαχείριση των κινδύνων των οχημάτων που σχετίζονται με την εργασία (NL #68)
Καλές πρακτικές στη διαχείριση των κινδύνων των οχημάτων που σχετίζονται με την εργασία (NL #68)
 
10/Δεκ/2017
Έναν πολύ χρήσιμο οδηγό/εργαλείο δημιούργησε η ΕΕ για τις καλές πρακτικές στη διαχείριση των κινδύνων των οχημάτων που σχετίζονται με την εργασία. Στον οδηγό αυτόν θα βρείτε ασφαλή παραδείγματα να υιοθετήσετε για τις καθημερινές σας μετακινήσεις, με κάθε τύπο οχήματος, από, προς ή και κατά τη διάρκεια της εργασίας σας.
[περισσότερα...]
Περισσότεροι οι νεκροί σε τροχαία τον Σεπτέμβριο
Περισσότεροι οι νεκροί σε τροχαία τον Σεπτέμβριο
 
01/Δεκ/2017
ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ 12:04 Περισσότεροι οι νεκροί σε τροχαία τον Σεπτέμβριο ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΚΑΣΣΙΜΗ 01s1peripoliko11 ΕΤΙΚΕΤΕΣ: Ανησυχητική διαγράφεται η πορεία των τροχαίων ατυχημάτων στη χώρα, η οποία εμφανίζει σημαντικές αποκλίσεις από τον στόχο για μείωση κατά 50% των θανάτων από τροχαία έως το 2020. Οι κακές επιδόσεις του 2016, κατά τη διάρκεια του οποίου καταγράφηκαν περισσότεροι νεκροί στην Ελλάδα κατά 2% από τροχαία έναντι της μείωσης που καταγράφηκε στην Ε.Ε., φαίνεται ότι συνεχίζεται και φέτος.
[περισσότερα...]
Οι θέσεις του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων για τις προτεινόμενες αλλαγές στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας
Οι θέσεις του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων για τις προτεινόμενες αλλαγές στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας
 
08/Νοεμ/2017
Οι θέσεις του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων για τις προτεινόμενες αλλαγές στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας
[περισσότερα...]
Το Ίδρυμα VINCI Autoroutes δημοσιοποιεί τα αποτελέσματα της έκδοσης του 2017 του Ευρωβαρόμετρου για την υπεύθυνη οδήγηση
Το Ίδρυμα VINCI Autoroutes δημοσιοποιεί τα αποτελέσματα της έκδοσης του 2017 του Ευρωβαρόμετρου για την υπεύθυνη οδήγηση
 
06/Νοεμ/2017
Το Ίδρυμα VINCI Autoroutes δημοσιοποιεί τα αποτελέσματα της έκδοσης του 2017 του Ευρωβαρόμετρου για την υπεύθυνη οδήγηση. Αυτή η εκτενής έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε από την IPSOS σε 12.429 Ευρωπαίους οδηγούς από 11 χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, παρέχει μια επισκόπηση των συμπεριφορών των Ευρωπαίων στην οδήγηση.
[περισσότερα...]
1 2 3 4 5
« επιστροφή
ΙΟΑΣ
 
τηλ. επικοινωνίας
+30 210-86.20.150
 
NEWSLETTER
Security Code *:
FOLLOW US
 
Κεντρικά γραφεία
Νεμέσεως 2, 112 53 Αθήνα, Τηλ.: +30.210-86.20.150, FAX: +30.210-86.20.007, e-mail:info@ioas.gr

Κέντρο Πληροφόρησης για την οδική Ασφάλεια
Πεσμαζόγλου 5 & Σταδίου, Στοά του Βιβλίου, 105 64 Αθήνα, Τηλ.: +30.210-32.11.051

Παράρτημα Δυτικής Ελλάδος
Κτίριο Διοίκησης και Λειτουργίας της Γέφυρας Ρίου-Αντιρρίου, 30020 Αντίρριο

Εθνικό Κέντρο Οδικής Ασφάλειας (Προσεχώς)
Λεωφ. Μεσογείων 156, 155 10 Χολαργός (πλησίον ΚΤΕΟ Αθήνας)
© 2024 Ι.Ο.ΑΣ. All rights reserved. Links
Site by overron  |   incom cms  |   web promotion