Η ΕΕ θα πρέπει να καθιερώσει υποχρεωτικούς κανόνες ασφαλείας για τα ηλεκτρικά πατίνια, συμπεριλαμβανομένου του ανώτατου ορίου ταχύτητας των 20 χλμ/ώρα.
21/Νοεμ/2024
Μία νέα έκθεση που δημοσιεύθηκε από το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών (ETSC) καλεί για την ανάπτυξη υποχρεωτικών τεχνικών προδιαγραφών για όλα τα ηλεκτρικά πατίνια (e-scooters) που πωλούνται στην Ευρωπαϊκή Ένωση, αντικαθιστώντας την παρούσα κατακερματισμένη προσέγγιση των εθνικών προδιαγραφών και εθελοντικών κανόνων.
Στη Φινλανδία απονέμεται το Βραβείο Οδικής Ασφάλειας του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Ασφάλειας των Μεταφορών για το 2024
20/Ιουν/2024
Η Φινλανδία είναι ο αποδέκτης του φετινού Βραβείου Οδικής Ασφάλειας του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Ασφάλειας Μεταφορών(ETSC) , ενεργό Μέλος του οποίου αποτελεί το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς», για την εξαιρετική της πρόοδο στην Οδική Ασφάλεια.
10.000 νεκροί από τροχαία συμβάντα σε επαρχιακές οδούς στην ΕΕ το 2022
28/Μαρ/2024
Βρυξέλλες - Οι εθνικές κυβερνήσεις θα πρέπει να επενδύσουν σημαντικά για να βελτιώσουν την ασφάλεια των επαρχιακών οδών προκειμένου να επιτύχουν τον συλλογικό στόχο της ΕΕ για μείωση των θανάτων από τροχαίες συγκρούσεις κατά το ήμισυ έως το 2030, σύμφωνα με τη νέα έκθεση που δημοσιεύθηκε σήμερα από το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών (ETSC). Η έκθεση δείχνει ότι στην ΕΕ το 2022 περίπου 10.000 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους σε επαρχιακές οδούς, εκτός αυτοκινητοδρόμων, αντιπροσωπεύοντας περίπου τους μισούς θανάτους από τροχαία συμβάντα.
Αναθεώρηση της Οδηγίας περί χορήγησης αδειών οδήγησης από το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο
23/Φεβ/2024
Eν όψει της επικείμενης ψηφοφορίας της Ολομέλειας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στις 26 Φεβρουαρίου για την αναθεώρηση της Οδηγίας 2006/126/ΕΚ για τις άδειες οδήγησης, το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) "Πάνος Μυλωνάς" ενημέρωσε τους Έλληνες Ευρωβουλευτές αποστέλλοντάς τους προτάσεις που εναρμονίζονται με τις θέσεις-προτάσεις του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Ασφάλειας Μεταφορών(ETSC) του οποίου το Ινστιτούτο αποτελεί ενεργό Μέλος.
Ισορροπία μεταξύ ασφάλειας και ανεξαρτησίας: η έκθεση του ETSC επισημαίνει τις προκλήσεις Οδικής Ασφάλειας για τους ηλικιωμένους χρήστες του δρόμου
08/Νοεμ/2023
Η Ευρωπαϊκή Ένωση και οι εθνικές κυβερνήσεις πρέπει να προσαρμόσουν την πολιτική Οδικής Ασφάλειας στις ανάγκες ενός ολοένα και γηραιότερου πληθυσμού, βελτιώνοντας την ασφάλεια των πεζών και ποδηλατών ατόμων της τρίτης ηλικίας με ασφαλείς και καλά προστατευμένες υποδομές, διασφαλίζοντας παράλληλα ότι οι ηλικιωμένοι οδηγοί αυτοκινήτων δεν θα υφίστανται διακρίσεις λόγω και μόνο της ηλικίας τους. Αυτά είναι τα βασικά συμπεράσματα της νέας έκθεσης που δημοσιεύθηκε σήμερα από το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών (ETSC), η οποία παρουσιάζει τις αδυναμίες των ηλικιωμένων χρηστών του δρόμου και ζητά μια συνολική προσέγγιση για τη διασφάλιση της ασφάλειάς τους, προωθώντας παράλληλα την ανεξαρτησία και την ενεργό μετακίνηση.
Στην Πολωνία απονέμεται το βραβείο Οδικής Ασφάλειας μετά από μείωση κατά 47% των οδικών θανάτων σε μια δεκαετία
22/Ιουν/2023
Η Πολωνία είναι ο αποδέκτης του φετινού Βραβείου Οδικής Ασφάλειας του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Ασφάλειας των Μεταφορών (ETSC), ενεργό Μέλος του οποίου αποτελεί το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς»
ETSC: 5 τρόποι με τους οποίους η Ευρώπη (και η χώρα μας) μπορεί να αντιμετωπίσει τους θανάτους από τροχαία συμβάντα
23/Φεβ/2023
Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών (ETSC), ενεργό Μέλος του οποίου αποτελεί το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς», συνιστά πέντε μέτρα που η ΕΕ και οι ευρωπαϊκές Κυβερνήσεις θα πρέπει να εξετάσουν ώστε να βοηθήσουν στην επίτευξη του στόχου της μείωσης κατά το ήμισυ των θανάτων και των σοβαρών τραυματισμών από τροχαία συμβάντα έως το 2030.
Νέοι οδηγοί: αίτημα στην ΕΕ να επιβάλει μηδενικά όρια για το αλκοόλ και τα ναρκωτικά και τη σταδιακή πρόσβαση στις άδειες οδήγησης
01/Νοεμ/2021
Το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Ασφάλειας των Μεταφορών (European Transport Safety Council - ETSC) καλεί την Ευρωπαϊκή Ένωση να βελτιώσει την ασφάλεια των νέων σε ηλικία οδηγών μέσω αλλαγών στο σύστημα έκδοσης αδειών οδήγησης, μεταξύ άλλων μέτρων, καθώς τα νέα δεδομένα δείχνουν ότι οι νέοι χρήστες του δρόμου, ηλικίας 15 έως 30 ετών, αντιπροσωπεύουν το ένα τέταρτο όλων των θανάτων από τροχαίες συγκρούσεις.
Η Ελλάδα βραβεύεται για τα επιτεύγματά της στον τομέα της Οδικής Ασφάλειας την τελευταία δεκαετία.
16/Ιουν/2021
- Η Ελλάδα ανακηρύσσεται η νικήτρια χώρα στο 2021 ETSC Road Safety Performance Index Award, με μείωση κατά 54% στους θανάτους από τροχαία τα τελευταία δέκα χρόνια.
Το 2020 οι θάνατοι από τροχαία συμβάντα στην ΕΕ αριθμούσαν 4.000 λιγότερους από την προηγούμενη χρονιά, σύμφωνα με τη νέα έκθεση που δημοσιεύτηκε σήμερα από το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών (ETSC), ενεργό Μέλος του οποίου αποτελεί το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς».
Απαιτείται αναθεώρηση των κανόνων της ΕΕ σχετικά με την καταλληλότητα των οδηγών από ιατρική άποψη
25/Μαρ/2021
Η ισχύουσα προσέγγιση της ΕΕ για την αξιολόγηση του εάν οι οδηγοί είναι από ιατρική άποψη ικανοί για να έχουν άδεια οδήγησης χρειάζεται ουσιαστική αναθεώρηση, σύμφωνα με νέα έκθεση του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Ασφάλειας των Μεταφορών.
Η έκθεση εξετάζει την υφιστάμενη κατάσταση στα κράτη μέλη σχετικά με τις διαδικασίες αξιολόγησης της σωματικής και διανοητικής ικανότητας των οδηγών. Η ΕΕ επανεξετάζει επί του παρόντος την Οδηγία για τις άδειες οδήγησης και αναμένεται αναθεώρησή της εντός του 2022.
Τα περιοριστικά μέτρα στις μετακινήσεις είχαν ως αποτέλεσμα μια πρωτοφανή μείωση κατά 36% στους θανάτους από τροχαία συμβάντα στην ΕΕ.
09/Ιουλ/2020
Τα πρώτα στοιχεία από 24 κράτη μέλη της ΕΕ δείχνουν μια πτώση 36% κατά μέσο όρο στους θανάτους από τροχαία συμβάντα τον Απρίλιο του 2020, σε σύγκριση με τον μέσο όρο για τον αντίστοιχο μήνα των τριών προηγούμενων ετών, σύμφωνα με τη νέα έκθεση του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Ασφάλειας των Μεταφορών (ETSC), ενεργό Μέλος του οποίου είναι το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς».
Οι χώρες που πραγματοποίησαν τη μεγαλύτερη πρόοδο στην Οδική Ασφάλεια μπορεί να σας εκπλήξουν
17/Ιουν/2020
- Εσθονία, Ελλάδα, Λιθουανία, Λετονία και Πορτογαλία είναι οι χώρες που μείωσαν περισσότερο τον αριθμό των θανάτων στους δρόμους από το 2010.
- Η Εσθονία θα λάβει το Βραβείο Δείκτη Απόδοσης Οδικής Ασφάλειας του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Ασφάλειας των Μεταφορών για το 2020.
1 στις 4 ανθρώπινες ζωές χάνονται στους δρόμους της ΕΕ σε τροχαία με βαρέα οχήματα - ETSC - PIN flash #39
26/Μαϊου/2020
Η τελευταία Έκθεση του προγράμματος PIN (PIN flash #39) του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Ασφάλειας των Μεταφορών (ETSC), του πλέον έγκριτου Οργανισμού για την Οδική Ασφάλεια στην ΕΕ, ενεργό Μέλος του οποίου αποτελεί το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς».
Η Έκθεση αποκαλύπτει ότι 1 στους 4 πολίτες χάνουν τη ζωή τους στους δρόμους της Ευρωπαϊκής Ένωσης λόγω της εμπλοκής τους σε τροχαίες συγκρούσεις με βαρέα οχήματα.
Τουλάχιστον 51.300 πεζοί και 19.450 ποδηλάτες έχασαν τη ζωή τους στους δρόμους της Ε.Ε. την περίοδο 2010-2018.
02/Φεβ/2020
Το ποσοστό των θανάτων στην Ε.Ε. από το 2010 όσον αφορά στους ποδηλάτες, μειώθηκε οκτώ φορές πιο αργά σε σχέση με το ποσοστό των επιβατών οχημάτων που χάνουν τη ζωή τους στο δρόμο. Το σημαντικό αυτό στοιχείο παρουσιάζεται στη νέα έκθεση που έχει συντάξει το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών (ETSC), μέλος του οποίου είναι το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς».
Οι πιο ευάλωτοι χρήστες του οδικού δικτύου στην Ευρώπη
11/Ιουν/2019
Η Οδική Ασφάλεια στις αστικές περιοχές πρέπει να είναι η βασική προτεραιότητα για την Ευρωπαϊκή Ένωση και τα κράτη μέλη την επόμενη δεκαετία, σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο Ασφάλειας Μεταφορών (ETSC), ενεργό Μέλος του οποίου αποτελεί το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς».